torstai 3. lokakuuta 2013

Uudet tuulet, virikkeet ja kiireet

Olo on kuin bisnesnaisella, kun bloggaan kännykällä yliopiston aulassa kahvi toisessa kädessä. Tällaista tämä nykyään vähän on, etten juurikaan ehdi kotikoneelle istahtaa. Tästä syystä en ole mitään uutta sitten elokuun kirjoittanutkaan. Nyt päätin kuitenkin hyödyntää tämän ylimääräisen vartin, joka kahvin juomiseen menee ja laittaa tämän postauksen ainakin alulle.

Mikä minua sitten pitää kiireisenä? Samat sävelet toistuu varmasti muillakin eli koulu ja gradun kirjoitus vaatii oman aikansa ja toisen puoliskon ahmaisee työt. Jalan parantumisen jälkeen treenitahtia on hidastanut myös jokasyksyinen ihanuus, NääsPeksi (naaspeksi.fi). Tänä vuonna minua taas onnisti ja pääsin näyttelijäksi! Joten treenaus on kovaa, jotta 11.11. selvittäisiin Tampere-talon lavalle ensi-iltaan ja siitä sitten Pakkahuoneelle, Ouluun, Helsinkiin ja Lappeenrantaan. Voin paljastaa, että armoitettu pro gradu -työ etenee verkkaisesti.

Olen minä vähän liikkunutkin. Jalka on edelleen ollut aika ajoin kiukkuinen, mutta toimii kuitenkin. Ajaa asiansa. Tänä aamuna raahauduin sängystä Pole Academylle aamujoogaan ja totesin taas, kuinka huippua se onkaan! Mahtavaa, kun tunnin ajan pystyy olemaan ajattelemata kerrassaan mitään ylimääräistä. Ensi alkuun joogassa tuntui mahdottomalta keskittyä vain itseen ja hengitykseen, mutta nykyisellään se jo sujuu. Ai että kuinka renroutunut olo siitä tulee! Jaksaa sitten paahtaa samoilla energioilla iltaan ja sänkyyn kippaamiseen asti.

No ei, nyt huijaan. Onhan minulla tämä kahvi.

2 kommenttia:

  1. JEEEEEEEEEE ANANANANANANANANNNNNNNNA on taas vauhdissa! <3 Mun pitää sitte tulla kattoo teiän esitystä joskus! :3 *tähän kohtaa joku kisuhymiö*

    VastaaPoista
  2. Sut on haastettu! http://ashtadance.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista